sudani 4 life
ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع 829894
ادارة المنتدي ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع 103798
sudani 4 life
ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع 829894
ادارة المنتدي ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع 103798
sudani 4 life
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

sudani 4 life

مرحبا بك يا زائرMoNtAdA 4 ALL Da $UDANE$E

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرة
» الجكس الشين
ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالإثنين أبريل 15, 2013 11:24 pm من طرف محمد ابوسكين

» اغروك العواذل
ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالإثنين مايو 28, 2012 10:19 am من طرف تاج السر هاشم جعفر

» طالبه خرجت عن الاسلام بسبب امتحان...؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالإثنين مايو 28, 2012 10:12 am من طرف تاج السر هاشم جعفر

» لماذا نكره السجن .. عفواً المدرسهـ ..؟
ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالإثنين أغسطس 09, 2010 10:26 pm من طرف امين الشريف

» دفتر الحضور والغياب والاستئذان لأعضاء المنتدي
ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالإثنين أغسطس 09, 2010 9:31 pm من طرف الجنتل

» تيت تييييت ...انا جييت..
ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالأحد مايو 02, 2010 2:26 pm من طرف shahenaz

» ممكن تقبلوني
ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالأحد مايو 02, 2010 11:01 am من طرف ali wd siraj

» تعالو على التحشيش
ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالخميس أبريل 29, 2010 9:20 pm من طرف الجنتل

» االأذان وترجمته بالإنجليزي
ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالجمعة أبريل 23, 2010 11:45 pm من طرف shahenaz

» يلي اطالع وكنك ما اتطـــالعني ...تعال ورحـب فيني^^...
ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالجمعة أبريل 23, 2010 10:57 pm من طرف shahenaz

ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
محتاج حبك

محتاج حبك

ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Empty
مُساهمةموضوع: ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع   ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 30, 2008 11:29 pm

السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة ,,,,

اعضاء ومشرفي (بنات كووول ) انتم لم تلحظو شيئ غريب في المنتدي الموضيع كيبرة بشكل غير عادي دي ليه علشان يبقا عندي موضيع كتيرة علي الفاضي ومش مهم انه ا حد من الاعضاء يرد عليها ولا لا مش فارقه معاه ودي يبقا اسمة منتدي في شخص يتعب علشان يوصل رسالة لكل الناس وفي الاخر مردش علية ولو رديت ارد من غير ما اقراء الموضوع خالص وبسرع اكتيب كلمة ( شكراا ) علشان عداد المشاركات عندي يبقا اعلي من الي معايه في المنتدي ازي هو ليه سموه منتدي علشان نتعرف علي بعض علشان ننقش امور بعض نناقش الامور علي الساحة من كل جوانب في جميع المجالات ازي وانا بدخل علي قسم اشوف فيه اكتر من 50 موضوع يومي علي ايه ولي يكتب واحد يكتب عشرة ايه الفرق لما كل اسبوع واحد يكتب موضوع وكل اعضاء المنتدي يقراءة ويردو عليه رد يناقش قيه الموضع من وجهة نظرة الخاصة وبكل حيادية ومفناش من الزعل الان الحريه مطلوبه في كل شئ انا بناشد السادة المسؤلين عن هذا السرح العريض انا يضعو هذا الموضوع في فكرهم وان يحاولو ان يطبقوة في اسرع وقت ممكن علشان لما انا اكتب وغيري يكتب موضوع اشوفه بيتناقش بكل صراحة مش القية محدش شافه من اصلة ولا مر عليه تخيل شكل العضو اللي محدش رد علي موضوعه بيزعلي وبيفقر معدش يكتب مواضيع وشكر هذه وجهة نظري ارجو ان تتقبلوها بصدر رحم والله الموفق,,, في ناس كدا ما كلهم -معى كل احترامي ليكم يعني
مدمن حليب

مدمن حليب

مُساهمةموضوع: رد: ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع   ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالخميس يناير 01, 2009 8:48 pm

محتاج حبك كتب:
السلام عليكم ورحمه الله وبركاتة ,,,,

اعضاء ومشرفي (سوداني لابد) انتم لم تلحظو شيئ غريب في المنتدي الموضيع كيبرة بشكل غير عادي دي ليه علشان يبقا عندي موضيع كتيرة علي الفاضي ومش مهم انه ا حد من الاعضاء يرد عليها ولا لا مش فارقه معاه ودي يبقا اسمة منتدي في شخص يتعب علشان يوصل رسالة لكل الناس وفي الاخر مردش علية ولو رديت ارد من غير ما اقراء الموضوع خالص وبسرع اكتيب كلمة ( شكراا ) علشان عداد المشاركات عندي يبقا اعلي من الي معايه في المنتدي ازي هو ليه سموه منتدي علشان نتعرف علي بعض علشان ننقش امور بعض نناقش الامور علي الساحة من كل جوانب في جميع المجالات ازي وانا بدخل علي قسم اشوف فيه اكتر من 50 موضوع يومي علي ايه ولي يكتب واحد يكتب عشرة ايه الفرق لما كل اسبوع واحد يكتب موضوع وكل اعضاء المنتدي يقراءة ويردو عليه رد يناقش قيه الموضع من وجهة نظرة الخاصة وبكل حيادية ومفناش من الزعل الان الحريه مطلوبه في كل شئ انا بناشد السادة المسؤلين عن هذا السرح العريض انا يضعو هذا الموضوع في فكرهم وان يحاولو ان يطبقوة في اسرع وقت ممكن علشان لما انا اكتب وغيري يكتب موضوع اشوفه بيتناقش بكل صراحة مش القية محدش شافه من اصلة ولا مر عليه تخيل شكل العضو اللي محدش رد علي موضوعه بيزعلي وبيفقر معدش يكتب مواضيع وشكر هذه وجهة نظري ارجو ان تتقبلوها بصدر رحم والله الموفق,,, في ناس كدا ما كلهم -معى كل احترامي ليكم يعني
BOSHE10
مشرف
مشرف
BOSHE10

مُساهمةموضوع: رد: ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع   ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالأحد يناير 25, 2009 8:33 pm

والله انك مجرم
ههههههههههههه
محتاج حبك

محتاج حبك

مُساهمةموضوع: رد: ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع   ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالثلاثاء فبراير 10, 2009 11:13 pm

Twisted Evil شكرا على المرور يا صاحبي
ودالنقر

مُساهمةموضوع: رد: ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع   ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالأربعاء فبراير 11, 2009 9:24 pm

انا اعتقد انوا السبب يعود الى عدم وجود مشاركين كثر بالمنتدى وان اكثر المشاركين
بيدخلوا في قسم الاعاب عشان بس يرفعوا بيها عدد مشاركاتم
وبرضو عناون الموضوع ليهوا دور في الحاجة دي
محتاج حبك

محتاج حبك

مُساهمةموضوع: رد: ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع   ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع Icon_minitimeالثلاثاء مارس 17, 2009 2:46 pm

صح كلامك يا ودالنقر زي بعض الناس احم احم
وشكرا على انتباهك

ارجو من كل فرد في المنتدي ان يرد علي الموضوع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-